Co roku 15 września w ramach Międzynarodowego Dnia Kropki uczniowie i nauczyciele na całym świecie organizują wiele działań, które pomagają dzieciom odkryć talenty, poznać swoje mocne strony i je zaprezentować.  W obchody Dnia Kropki zaangażowała się także społeczność naszej szkoły. W bibliotece szkolnej świętowaliśmy nie tylko powstanie znaku interpunkcyjnego, ale pragnęliśmy pobudzić dziecięcą wyobraźnię. Dzieci uważnie wysłuchały opowiadania „Kropka” Petera H. Reynoldsa, które zaprezentowała Iga Sasin z kl. 8 b. Dowiedziały się,  jak zwyczajna kropka zmieniła świat małej dziewczynki o imieniu Vashti. Historia ta uświadomiła wszystkim, że każdy z nas ma jakieś ukryte talenty, które czekają na nasze odkrycie. Podczas spotkania dzieci tworzyły plastyczne pejzaże,  rozmawiały o swoich zainteresowaniach, pasjach. Na przerwach uczennice z kl. 8 b (Iga i Olga) prosiły nauczycieli, pracowników szkoły, uczniów o dokończenie zdania „Chcę być … i kropka”, odpowiedzi zapisywano na przygotowanych kolorowych kropkach. Wszystkie wypowiedzi zostały zaprezentowane wraz z pracami plastycznymi na szkolnym korytarzu.  Wielu uczniów i pracowników szkoły zadbało o to, by na elementach garderoby pojawiły się kropki. Było wesoło, ciekawie i emocjonująco!

Nauczyciele bibliotekarze

Zebrania z rodzicami 14.09.2022 r.godz. 17:00

0 - s. 2

1a - s. 102

1b - s. 5

1c - świetlica

2a - s. 4

2b - s. 3

3a - p.1

3b - s. 6

4a - s. 101

4b - p. 2

5a - 7

5b - s. 1

5c - stołówka

6a - hala

6b - s. 107 

6c - s. 108

7a - s. 110

7b - s. 105

8a - s. 106

8b - s. 109

8c - s. 104 

8d - s. 103 

Rozpoczęcie roku szkolnego 2022/23

 0- s. 2

1a- s. 4

1b- s. 5

1c- s. 3

2a- s. 7

2b- s. stołówka 

3a- s. 6 

3b- s. świetlica

4a- s. 102

4b- s. 104 

5a- s. p1

5b- s. 1

5c- s. p2

6a- hala

6b- s. 107 

6c- s. 108

7a- s. 110

7b- s. 106

8a- s. 101

8b- s. 109

8c- s. 105 

8d- s. 103 

 

 

Wyprawka ucznia do klasy I

W tornistrze:

Zeszyty w okładce i podpisane:

1 zeszyt 16 – kartkowy w podwójne linie dwukolorowe do edukacji polonistycznej,

1 zeszyt 16 – kartkowy w kratkę: jeden do edukacji matematycznej,

dzienniczek w kratkę,

piórnik: 2 ołówki (najlepiej trójkątne), gumka, temperówka z pojemniczkiem, nożyczki (najlepiej z zaokrąglonymi końcami), klej w sztyfcie, kredki ołówkowe,

patyczki do liczenia

Rzeczy, które uczeń zostawia w szkole:

Wszystkie przybory podpisane:

1 blok rysunkowy kolorowy A4,

1 blok techniczny biały A4,

1 blok rysunkowy biały A4,

1 blok techniczny kolorowy A4,

farby akwarelowe, kubek plastikowy na wodę( najlepiej niekapek),

pędzle do malowania (gruby i cienki),

plastelina,

kredki świecowe,

2 papiery kolorowe (małe)

bibuła 5 kolorów (w tym biała i czerwona) – należy ją zakupić a o terminie przyniesienia jej do szkoły poinformuje wychowawca

2 teczki na gumkę: na karty pracy, sprawdziany, rysunki

pakiet higieniczny dla dziecka( chusteczki higieniczne nawilżane  oraz zwykłe chusteczki higieniczne - pudełko )

Strój gimnastyczny: biała koszulka,  ciemne spodenki.

Buty na zmianę na jasnym spodzie .

Dobra rada:

Worek ze strojem gimnastycznym, tornister , ćwiczeniówki i  pozostałe rzeczy proszę podpisać. 

Sugerujemy , aby przy zakupie wyprawki  zwracać uwagę na jej funkcjonalność a nie wygląd.

Podręczniki  zostaną wypożyczone uczniom na dany rok szkolny , a  ćwiczenia otrzymają nieodpłatnie.

NA ROZPOCZĘCIU ROKU SZKOLNEGO WYCHOWAWCA PRZEKAŻE RODZICOM ROZPISANĄ WYPRAWKĘ DLA ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO.