W dniach 12-16 lutego odbyła się pierwsza wizyta online, której gospodarzem była szkoła w Turcji.
Pierwszego dnia spotkania każdy kraj partnerski przedstawił swój kraj, region i szkołę za pomocą prezentacji lub filmów.
Podczas drugiego dnia zespół turecki przeprowadził 4 prezentacje na temat edukacji włączającej: „Jakie jest znaczenie edukacji włączającej?”, „Jak możemy usunąć przeszkody w uczeniu się?” „Jak należy wykorzystywać zajęcia z życia społecznego podczas włączania uczniów-imigrantów w życie szkolne?” oraz „Nauczanie języka ojczystego, naszych wartości kulturowych i kroków, jakie należy podjąć w celu zapewnienia spójności społecznej”.
Trzeciego dnia tureccy nauczyciele poinstruowali uczestników, jak korzystać z aplikacji edukacyjnych Cram, Wordwall i Quizlet. Po każdym szczegółowym wyjaśnieniu użytkowania każdy z partnerów przygotowywał własne gry cyfrowe i pokazywał je pozostałym partnerom.
Czwartego dnia odbyło się szkolenie i warsztaty ‘Jak stworzyć intro z renderforest’ a ostatniego dnia nauczyciele dowiedzieli się jak tworzyć filmy przy użyciu Camtasii i Canvy. Odbyły się warsztaty z tworzenia półprofesjonalnych filmów.