Search

Konkurs recytatorski w Domu Kultury Borki

14 marca reprezentantki naszej szkoły uczestniczyły w eliminacjach 2 etapu konkursu recytatorskiego, który odbył się w Domu Kultury Borki. Daria Chomiak z kl.7 b dostała się do 3 etapu konkursu. Zofia Hebda z kl.5 c oraz Natalia Fałek z kl.7 c otrzymały wyróżnienia.
 
Gratulacje! 
 
Nauczyciele poloniści

Gry i zabawy ruchowe w klasach I

13 marca 2018 roku w sali gimnastycznej naszej szkoły odbył się Dzień Integracji dla dzieci i rodziców klas I. Rozpoczęliśmy spotkanie „przywitankami”, czyli każdy uczestnik musiał się przywitać z najbliższym sąsiadem w chwili gdy umilkła muzyka np. kciukiem, kolanem, łokciem, stopą. Potem wspólnie zatańczyliśmy i zaśpiewaliśmy „Lambadę” i „Pingwinka”. Następnie wszyscy wzięli udział w zawodach sportowych „Rodzice kontra dzieci”. Musieli wykonać min. „Bieg po buty”, „Wyścigi stonóg”, „Bieg kelnera”, „Slalom w parach i z hokejem”, rzuty do celu a na koniec zagrali w „Dwa ognie”. Wszyscy dobrze się bawili wykazując się dużą wyobraźnią i poczuciem humoru. Imprezę zakończyliśmy wspólnym tańcem i  przekazaniem „iskierki” .

Mariola Piechurska, Dorota Banaszek, Ewa Kozieł

                                                                      

3d w Słodkiej Robotce

3 d w Słodkiej Robotce

Konkurs Recytatorski w klasach IV-VII

1 marca obył się szkolny konkurs recytatorski dla uczniów klas 4-7. Uczestnicy zaprezentowali recytację wierszy. Gratulujemy wszystkim recytatorom!

Wyniki konkursu:

Mały Konkurs Recytatorski

Oliwia Kowalczyk – kl. 4 a

Zofia Hebda – kl. 5 c

Szczepaniak Natalia – kl. 5 c

Nadia Żak – kl. 5 a

 

Warszawska Syrenka

Daria Chomiak – kl. 7 b

Natalia Fałek – kl. 7 c

Oliwia Kowalczyk – kl. 7 b

Weronika Dalach – kl. 6 b

M. Figura, R Kowal, R. Janikowska, S. Sowa

Hodowla roślin w kl. 1a

W dniu 9 marca w sali  klasy I A założony został kącik hodowli roślin. Najpierw uczniowie  napełniali doniczki z ziemią, a potem posadzili cebulę na szczypiorek oraz cebulki kwiatów:  tulipana, krokusa, hiacynta, frezji i begonii. Aby prowadzić obserwacje wzrostu roślin  hodowle zaopatrzone zostały  w etykiety. Uczniowie dowiedzieli się również jakie warunki potrzebne są do wykiełkowania nasion, wzrostu i rozwoju roślin. Dzieci codziennie obserwują
i podlewają swoją hodowlę. Z radością  informują o zaobserwowanych  zachodzących  zmianach. Na pewno tak przekazywane treści pozostaną na zawsze w ich pamięci.

Mariola Piechurska

Podkategorie

Additional information

Strona wykorzystuje pliki cookies. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookies i sposobie blokowania ich, kliknij w ten link Ciasteczka (ang. cookies).

Zgadzam się na korzystanie cookies na tej stronie.

EU Cookie Directive Module Information