Search

B&N - Akcja „Odblaski dla seniora”

W ramach realizowanego w naszej szkole programu profilaktycznego „B&N - czyli Bezpieczny, Niechroniony” przeprowadzono akcję profilaktyczną Odblaski dla seniora”.  W szkolnym „Banku odblasków” zgromadzono 100 elementów odblaskowych, które zostały rozdane przez wolontariuszy podczas festynu zorganizowanego 25 maja 2018 r. na terenie PSP Nr 2.

Szkolny koordynator edukacji motoryzacyjnej: Aleksandra Kowal

KONKURS TALENTÓW

22 maja 2018 r. odbędzie się szkolny konkurs MAM TALENT. godz. 11. 40 klasy 4-7; godz. 13.40 klasy 1-3. Oto regulamin konkursu:

Czytaj więcej...

B&N - karta rowerowa

Uczniowie klas piątych po długich przygotowaniach przystąpili do egzaminów na kartę rowerową. Testy sprawdzające wiedzę teoretyczną, na wymagane 80% zdało 47 uczniów.

24 maja do egzaminu sprawdzającego umiejętności praktyczne z uwzględnieniem przepisów ruchu drogowego zgłosiło się 43 uczniów. Wszyscy zdali go pomyślnie. Przy egzaminowaniu pomagała policjantka z Miejskiej Komendy Policji w Radomiu wydziału Ruchu Drogowego.

Każdy ubiegający się o kartę rowerową przeszedł instruktaż udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej w gabinecie szkolnej pielęgniarki.

Gratulujemy!

Aleksandra Kowal i Dariusz Chęć

Próbny egzamin kl.7

15 maja 2018 r. uczniowie klas siódmych pisali próbny egzamin. Zmagali się z zadaniami z języka polskiego i matematyki. Mamy nadzieję, że zmagania zakończą się dobrymi wynikami.

Powodzenia!

Badania słuchu w klasach 1.

24 maja odbyły się w naszej szkole badania przesiewowe słuchu dla uczniów klas I . Celem tych badań jest wczesne wykrycie zaburzeń słuchu u dzieci przystępujących do obowiązku szkolnego. Zaburzenia te mogą nie tylko utrudnić bądź uniemożliwić dostęp do informacji dźwiękowej, lecz także zakłócić rozwój mowy, a w konsekwencji negatywnie wpływać na funkcjonowanie dziecka w szkole. Wczesne wykrycie zaburzeń słuchu umożliwia efektywne wdrożenie odpowiednich działań leczniczych, rehabilitacyjnych oraz profilaktycznych, które złagodzą lub usuną zaburzenia lub dysfunkcje. W badaniach wykorzystano metody audiometryczne, które dostarczyły informacji o sprawności słuchu dziecka w zakresie niskich, średnich i wysokich tonów. Podczas badania dzieci miały założone słuchawki i sygnalizowały czy słyszą podany dźwięk. Badania słuchu prowadzone były przez Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu w Kajetanach.

M. Piechurska

Podkategorie

Additional information

Strona wykorzystuje pliki cookies. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookies i sposobie blokowania ich, kliknij w ten link Ciasteczka (ang. cookies).

Zgadzam się na korzystanie cookies na tej stronie.

EU Cookie Directive Module Information