Search

Insta.Ling

Po raz kolejny w naszej szkole ruszył program Insta.Ling, w którym biorą udział uczniowie klas 4-6 wraz z nauczycielami języka angielskiego.

Insta.Ling jest aplikacją do nauki słówek z zakresu języka obcego.  Nauczyciel przydziela słówka z przerabianego w szkole materiału,  a uczniowie razem z Insta.Ling powtarzają je w domu.  Nauczyciel i rodzice dostają szczegółowe raporty o systematyczności pracy ucznia  i jego postępach w nauce, a Insta.Ling dba, aby powtórki słówek były dostosowane indywidualnie do potrzeb ucznia.  Uczestnictwo w Programie Insta.Ling dla Szkół daje bezpłatny dostęp do systemu dla nauczyciela, uczniów i rodziców.

Więcej informacji na temat aplikacji na stronie instaling.pl

 

 

 

Angielski w zerówkach i klasach młodszych

Występ artystyczny 0c

W dniu 15.06 odbył się występ artystyczny uczniów kl 0c ‘We learn English through singing’.

Uczniowie wykonali 4 piosenki w języku angielskim a ich odbiorcami byli rodzice.

 

Nie tylko w sali!

Nasi uczniowie uczą się języka angielskiego nie tylko w tradycyjny sposób. Ostatnio uczniowie klasy 0c i 0b poznawali nowe zagadnienia i słownictwo w plenerze.

 

Korzystamy z multimediów

Jak tylko można korzystamy z zasobów Internetu i wszelkich multimediów. Zajęcia z tablicą multimedialną rozpoczynamy już w klasie 0

 

Teatrzyk kukiełkowy

W ramach akcji starsi młodszym uczniowie klasy 6b przygotowali i przedstawili teatrzyk kukiełkowy zatytułowany ‘The hungry caterpillar’. Odbiorcami ich występu byli uczniowie klas młodszych.

 

Cała Polska czyta dzieciom…. A my czytamy po angielsku!

Uczniowie klas 6c przeprowadzili zajęcia z uczniami klas młodszych motywując ich do nauki języka angielskiego poprzez czytanie bajek w tym języku.

 

Występ artystyczny ‘The elephant’s child’

Uczniowie klasy 6 przygotowali i przedstawili występ artystyczny ‘The elephant’s child’. Odbiorcami byli uczniowie klas młodszych.

 

I. Weychan

eTwinning - podsumowanie

W czerwcu odbył się apel podsumowujący projekty eTwinning, w których nasi uczniowie uczestniczyli w tym roku szkolnym: Christmas cards and greetings exchange, Spring cards exchange i Let's become friends.  Trzeci projekt cieszył się szczególnym zainteresowaniem wśród uczniów, gdyż umożliwił im nawiązanie znajomości z rówieśnikami z całej Europy. Uczniowie robili prezentacje i nagrywali filmiki o sobie, pisali do siebie emaile i rozmawiali na forum na stronie Twinspace. Wszystkie zadania realizowane były w języku angielskim. Projekt "Let's become friends" będzie kontynuowany w przyszłym roku szkolnym.

Podczas apelu eTwinning uczniowie mogli obejrzeć rezultaty swojej dotychczasowej pracy oraz pracy dzieci ze szkół partnerskich na stronie Twinspace - zdjęcia, prezentacje, filmiki, wpisy na forum. Uczniowie, którzy brali najaktywniejszy udział w projektach, podzielili się swoimi doświadczeniami i wrażeniami z innymi, zachęcając ich tym samym do pracy w zespole eTwinning w przyszłym roku szkolnym.

 

 

 

 

K. Łyczak, R. Janikowska

Przedstawienie wakacyjne "I love summer"

Uczniowie z kółka teatralnego przygotowali kolejne, ostatnie już w tym roku szkolnym, przedstawienie w języku angielskim. Tym razem tematem były zbliżające się wakacje. Uczniowie jak zwykle sami napisali scenariusz i przygotowali swoje stroje i rekwizyty. Przedstawienie obejrzeli uczniowie z klas młodszych i starszych - zarówno jednym, jak i drugim bardzo się podobało. Zapraszamy do obejrzenia i polubienia naszego filmiku z przedstawieniem TUTAJ.

Po obejrzeniu filmiku sprawdźcie, co z niego zapamiętaliście robiąc ćwiczenie interaktywne KLIK

 

K. Łyczak

Lekcja międzyprzedmiotowa "Holidays"

W klasie 5a odbyła się międzyprzedmiotowa lekcja otwarta o tematyce wakacyjnej "Holidays". Uczniowie obejrzeli przedstawienie w języku angielskim "I love summer", a następnie robili różnorodne ćwiczenia sprawdzające, co zapamiętali z występu, m.in. układali puzzle, robili ćwiczenia interaktywne, krzyżówki i rebusy. Poza tym uczniowie poznali zasady dotyczące zachowania bezpieczeństwa na wakacjach oraz pisali pocztówkę z wakacji. Lekcja łączyła w sobie elementy języka angielskiego, języka polskiego, a także matematyki i przyrody.

 

 

 

 

K. Łyczak, R. Janikowska

Additional information